izzyRest
Najważniejsze cechy:
- praca w systemie Windows,
- moduł kelnerski również z obsługą mobilną w systemie Android,
- praca w sieci komputerowej,
- możliwość instalacji na dowolnej ilości komputerów (bez względu na posiadaną licencję),
- rozbudowany system uprawnień dla użytkowników,
- dostęp do programu przez Internet,
- integracja z portalami pyszne.pl, upmenu.com
- integracja z terminalami płatniczymi polcard i sixpayments
- szybka instalacja i konfiguracja systemu (instalacja systemu, wprowadzenie karty menu, cenniki, sale i stoliki, użytkownicy, prawa dostępu itp nie powinna trwać więcej niż 1-2godziny),
- łatwy mechanizm w pełni automatycznych kopii bezpieczeństwa (w przypadku awarii komputera - pozwalający na odzyskanie danych wraz z instalacją systemu w ciągu kilku minut),
- mechanizm awaryjnych baz danych pozwalających na pracę w przypadku awarii sieci komputerowej,
- system automatycznych aktualizacji do nowych wersji,
- dostępne API do komunikacji ze stronami internetowymi,
- kilkadziesiąt wbudowanych raportów i wydruków z możliwością ich edytowania, definiowania własnych zestawień, widoków itp.
funkcje POS
POS:
- dowolna ilość otwartych rachunków,
- definiowany układ sali (stoliki, wiele sal),
- łączenie/dzielenie rachunków,
- grupowa obsługa rachunku,
- rozbudowany system uprawnień użytkowników,
- obsługa rachunków i rozliczeń wewnętrznych,
- obsługa dowolnej ilości drukarek bonowych i monitorów kuchennych,
- zwrotna informacja dla kelnera z kuchni o realizacji zamówienia,
- kontrola czasu realizacji zamówień,
- definiowane wzory wszystkich wydruków,
- zmiana kolejności bonowania,
- atrybuty produktów (np. bardziej wysmażony, mniej wysmażony), w tym również atrybuty ilościowe,
- obsługa zestawów alternatywnych (np. frytki lub ryż lub ziemniaki, cola lub fanta lub sprite), kompozycji produktów z wyborem z listy oraz kompozycji z wyborem z grup (np. pizza z wymiennymi składnikami, dzielona na części, itd.)
- obsługa rezerwacji stolików (z możliwością wstępnej rezerwacji menu + możliwość automatycznego utworzenia rachunku kelnerskiego na podstawie rezerwacji)
pizza i dostawy na telefon
pizza:
- dowolnie definiowane składniki pizzy,
- możliwość automatycznej zmiany ceny przy zamianie składników,
- podział pizzy na części,
- wymiana składników dla osobnych części,
dostawy:
- szybkie wyszukiwanie Klienta w/g dowolnego parametru (nr telefonu, imię, adres itp.)
- podpowiedzi ostatniego zamówienia i ulubionych potraw Klienta,
- definiowane strefy dostawy,
- prezentacja adresu dostawy wraz z rejonem dostawy na mapach google,
- definiowane kierunki sprzedaży (dowóz, odbiór osobisty, w lokalu),
- przyporządkowanie zamówień do kierowców,
- system rozliczania kierowców,
promocje, rabaty i systemy lojalnościowe
rabaty:
- rabaty procentowe i kwotowe,
- definiowane uprawnienia do udzielania rabatów,
- karty rabatowe,
- bony rabatowe (kwotowe),
- definiowane przyciski "szybkich rabatów"
promocje:
- promocje związane z produktem, grupą produktów lub ilością składników,
- możliwość ograniczeń czasowych promocji,
- łączenie promocji z kartami klienta,
systemy lojalnościowe:
- zbieranie punktów za poszczególne produkty,
- wymiana punktów na produkty,
- karty przedpłacone,
- karty abonamentowe,
sieć lokali
sieć lokali:
- centralna baza danych,
- zarządzanie pozycjami menu, cennikami, promocjami w poszczególnych lokalach z centrali,
- dostęp do baz danych poszczególnych lokali bezpośrednio z centrali,
- synchronizacja bazy klientów,
- centralny magazyn,
- system zamówień magazynowych pomiędzy lokalami i centralnym magazynem,
- moduł produkcji w magazynie centralnym zsynchronizowany z zamówieniami z lokali,
- raporty łączone (z poszczególnych lokali)
smartfony i tablety - izzyRest mobile
izzyRest mobile:
- obsługa z dowolnego urządzenia z systemem android (smartfony, tablety),
- możliwość pracy off-line (bez zasięgu sieci wifi),
- synchronizacja rachunków urządzenie przenośne - POS (rachunki utworzone na urządzeniu przenośnym widoczne od razu na urządzeniu POS)
- pełna obsługa rachunków, stolików,
- łączenie/dzielenie rachunków,
- obsługa zestawów i kompozycji (pizza)
- współpraca z drukarkami bonowymi i monitorami kuchennymi,
- współpraca z drukarkami fiskalnymi,
obsługa magazynów
magazyny:
- rozliczanie magazynów on-line,
- dowolna definiowana struktura magazynów,
- definiowane rodzaje operacji magazynowych,
- łatwe wprowadzanie dokumentów przyjęć PZ (z wykorzystaniem naturalnych przeliczników jednostek miary i zawartości opakowań), automatyczne przeliczanie jednostek,
- obsługa dostawców,
- inwentaryzacje na dowolny moment, również "wstecz" (z automatycznym przeliczaniem stanów magazynowych),
- sprawdzanie historii stanu magazynowego na dowolny moment,
- łatwa, intuicyjna kontrola braków magazynowych
- tworzenie gotowych szablonów dla operacji magazynowych,
- przeglądanie dokumentów magazynowych w dowolnym przekroju (łączenie, grupowanie, filtrowanie danych),
- eksport danych do plików *.xls, *.pdf, *.html, *.txt,
- inwentaryzacje + wydruki arkuszy spisów z natury,
- dowolne wydruki i raporty łącznie z wykresami,
- dostęp do pełnej funkcjonalności przez Internet,
manager / biuro
część biurowa:
- łatwe i naturalne przeglądanie i edytowanie towarów, receptur i produktów (rezygnacja z kodów, operacje jedynie na nazwach - najbardziej naturalne z możliwych, zastosowanie technologii drag&drop np. przy przesuwaniu towarów pomiędzy poszczególnymi grupami),
- rozbudowane definiowanie uprawnień użytkowników,
- tworzenie receptur na zasadzie przeciągania myszą odpowiednich składników,
- definiowanie receptur dla dowolnej ilości porcji (możliwość zmiany ilości porcji w trakcie tworzenia receptur),
- obliczanie kosztu receptury na bieżąco w trakcie jej tworzenia w/g średniej ceny magazynowej składników lub w/g ostatnich cen przyjęcia na magazyn,
- definiowalne wszystkie listy słownikowe,
- dowolnie definiowalne przeliczniki jednostek miary,
- szybki dostęp do raportów i wykresów (np. historia obrotu towarem, stan magazynowy na dowolny dzień wstecz, raport godzinowy sprzedaży)
- dowolne wyszukiwanie, filtrowanie i grupowanie danych,
- moduł kalkulacji kosztów (doskonałe narzędzie do planowania większych imprez z możliwością zapisania w zewnętrznym pliku danej kalkulacji, automatyczne przygotowanie listy zakupów, itp),
- automatyczne raporty braków magazynowych na podstawie stanów minimalnych i poziomów ostrzegawczych,
- bezpośredni pogląd rachunków kelnerskich (wraz z ich pełną historią)
- dostęp do rozliczeń kelnerskich, analizy rozliczeń,
- możliwość śledzenia dowolnych połączeń (np. towar->receptury w których występuje->rachunki na których został sprzedany->szczegóły rachunku->szczegóły operacji magazynowej itp.),
- dowolnie definiowane raporty i wydruki, w tym wykresy,
- współpraca z systemem hotelowym izzyHotel,
- dostęp do pełnej funkcjonalności przez Internet,
porównanie wersji programu izzyRest
*Do ceny programu należy doliczyć koszt wdrożenia systemu i szkolenia personelu, który jest ustalany indywidualnie. Prosimy w tym celu o kontakt z nami.
Strona producenta: www.merco.pl
|